vineri, 28 septembrie 2007

Magazin. Teatru. Magazin. in 24 FUN.

Magazin. Teatru. Magazin.
de Robert Balan si Bianca Boitan
Articol de Voicu Radescu


http://teatruldesan t.blogspot. com/
greenhours@yahoo. com


Buna, Voicu. Cu comunicatele de presa e mai usor...folosesc informatie stricta - sobra, iar eu incerc sa fiu neutra. Aici insa... well... nu-i foarte usor sa vorbesti despre acasa. Si nu-i usor sa fii "cool" cand lacrimile se imbiba in tastatura... Desant. doi ani de risc maxim. doi ani de spectacole neconventionale, de expozitii, de dezbateri publice; de cinema independent. doi ani de experiment. de LIBERTATE. a noastra, echipa, si a celor care au venit in Desant chiar si in trecere... Uite ce-mi scrie si Robert (pentru articol): Cineva voia sa imi explice unde se afla sediul unei firme. Pierdut in denumiri de strazi si bulevarde, pana la urma: "E langa Teatrul Desant". Habar nu aveam ca locul devenise pentru unii punct de reper. In doi ani pe la Desant au trecut zeci de pusti care au scris piese de teatru si care au avut sansa sa isi asculte piesa lecturata de actori in fata publicului. Liceenii au fost la cursuri de actorie. Studenti la Arte si-au creat acolo prima expozitie. Studenti la Teatru si-au facut acolo spectacolele de licenta. Cineastii independenti s-au intalnit prima oara la Desant. Literati au trecut pe la lansari de carte sau discutii. Cei mai cool grafferi au pictat peretii teatrului. Spectacolul interactiv cu prima scenografie virtuala XXX Cartoons, proiectul coregrafic cu traseu interactiv Protect, spectacolul ("violent” pentru unii) Made in China, au fost vazute de sute de oameni. Fara vedete - spatiu devenit loc pentru experiment. Laborator de creatie. ...Proprietarul spatiului n-a dorit sa mai prelungeasca contractul. Fostul magazin de telefoane, unde a fost candva Teatrul Desant, va deveni din nou magazin.

-------
editorialul este preluat din 24 FUN

4 comentarii:

Cornel Todea spunea...

Foarte bun blogul. O sa te citesc in continuare.

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Wanted remarkable distributing! I must say i experienced checking it again, tonsil stones you may be a great artice writer.I may make sure take a note of your blog post Satellite direct but will generally returning later on. I'm going to inspire one remain ones own good articles, have a relatively nice trip penis advantage saturday or sunday!

Anonim spunea...

What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable experience on the topic
of unpredicted emotions.

Also visit my web blog ... calories burned Walking