sâmbătă, 14 iulie 2007

ZIUA IN CARE NU S-A INTAMPLAT NIMIC
















ZIUA IN CARE NU S-A INTAMPLAT NIMIC

Un text contemporan romanesc, scris de actrita Antoaneta Zaharia, care relateaza despre chinurile prin care trece un tânăr artist care, deşi e conştient de talentul său, rămâne fără nici un angajament un timp chinuitor de lung.

Un spectacol gazduit la DESANT, si regizat de Clara Flores
cu Alexandra Badea si Silviana Visan
SILVIANA VISAN
1.Cine sunt?
Sunt Silviana Visan, actrita; am terminat in 2006 UNATC „I.L. Caragiale” Bucuresti

Idolul meu este Sir Anthony Hopkins pentru ca a reusit sa-si depaseasca propria natura (aceea ca nu se putea abtine de la a bea enorm de mult)

2.Ce am facut?
Am luptat sa continui in meseria de actrita! Si nu voi termina niciodata lupta asta! In timpul bataliei, am avut si cateva realizari printre multele obstacole. Anume:am intrat pana la urma la 29 de ani la UNATC Sectia Actorie, apoi am jucat fete cu mult mai tinere decat varsta mea ori babute de 83 de ani, cat si personajul de sex masculin - Sosie din piesa Amphitrion a domnului Moliere.

Dupa ce am absolvit facultatea, ajutata de actrita-regizor Clara Flores dar si de nebunia de a crede in actrita care vreau sa se dezvolte in mine, am obtinut Premiul pentru Cea Mai Buna Actrita Gala Tanarului Actor, Mangalia, 2006

3.Ce imi place?
Imi place sa invat la Scoala CREDINTEI in mine insami:)

4.Ce nu-mi place?
Nu imi place sa dezertez!

5.Ce cred eu despre spectacolul Ziua in care nu s-a intamplat nimic?
Cred ca ar trebui vazut de foarte multi oameni, pentru a preveni un fenomen din ce in ce mai frecvent printre noi, oamenii, si anume „VIATA in care nu se intampla nimic"!

Ca motto al vietii mele nu ar fi nici unul mai potrivit ca acesta: CRED DOAMNE si AJUTA NECREDINTEI MELE!

Niciun comentariu: